Afbestillingsregler

Nævnte forhold vil også fremgå af den aftalte selskabs-/mødeaftale forud for et hvert arrangement.

 

  • Endelig bekræftelse og reservation af selskab eller møde skal ske på mail senest 2 uger efter at der er modtaget en skriftlig aftale, hvor totalprisen for selskabet/mødet vil fremgå.
  • Ved underskrift af selskabs-/mødeaftalen indbetales 25% af totalbeløbet til vores bankkonto.
  • En måned inden selskabet/mødet afholdes fremsendes en faktura på yderligere 25% af totalbeløbet, sådan at der nu er indbetalt 50% af totalbeløbet.
  • De resterende 50% betales på dagen i restauranten hvor selskabet/mødet afholdes.
  • Valg af menu, samt evt. specialmenuer, skal være os i hænde senest 4 uger før arrangementet kl. 13.
  • I kuvertprisen indgår lokaleleje, betjening, opdækning, menu, rengøring før og efter. Stofservietter, stofduge samt blomsterdekorationer kan tilkøbes.
  • Afbestilling af selskabet/mødet skal ske skriftligt, og senest 4 uger inden den dag, hvor selskabet/mødet skulle være afholdt. Herefter vil det indbetalte depositum på 25% vil blive refunderet.
  • Hvis der sker en afbestilling af arrangementet, eller antallet af gæster reduceres med mere end 10% senere end 3 uger før datoen for selskabets afholdelse, vil der blive faktureret 50 % af det aftalte totalbeløb. Sker dette senere end 6 døgn før selskabets afvikling vil der blive faktureret 100% af totalbeløbet.
  • Endeligt antal gæster skal oplyses på mail senest 7 dage før selskabet/mødets skal afholdes.
  • Afbestilling af antal kuverter skal ske skriftligt, og senest 24 timer før selskabets afvikling, sker der reduktion af gæster på selve dagen, vil de blive faktureret 100%.
  • Ønsker I at forlænge arrangementet, udover det tidsrum der er aftalt på forhånd, vil der for hver påbegyndt time blive faktureret et ekstra beløb.
  • Reklamation, skulle der mod forventning være ydelser, som gæsten ikke mener lever op til det der er aftalt i selskabs- mødeaftalen, skal dette meddeles restauranten på skrift senest 7 dage efter afholdelse.